مراحل انجام کاری بی نقص.

کوچ به سلامت- مشکین شهر
اکتبر 8, 2018
سنندج: شهر تپه ها
فوریه 6, 2019

مراحل انجام کاری بی نقص.

وقتی شما بخواهید کاری را انجام دهید می توانید. انسان می تواند هر کارهایی که دوست دارد انجام بدهد. اما باید به نکاتی توجه کند:

۱- مانع کار کردن دیگران نشود و دیگران را از آن کار محروم نکند تا خودش فقط آن کار را انجام دهد. پس عدالت را باید برقرار کنیم.

۲- راه درست را انتخاب کنیم و در آن راه از چیزهایی استفاده نکنیم که به ما ضربه می زند. شاید هم اکنون به ما ضرر نزند اما در آینده بزند. پس درست فکر کنیم و درست انتخاب کنیم.

۳- احساسات خوب خود را خراب نکنیم و نگذاریم خراب بشوند. بعد از اینکه احساسات خودمان را درست کردیم، حواسمان باشد با شادی مان احساسات دیگران را خراب نکنیم یا به آن لطمه نزنیم. سعی کنیم دیگران را شاد کنیم و احساسات خوب شان را بهتر کنیم.

۴- با کسانی که مورد اعتماد هستند مشورت کنیم. سعی کنیم انسان های واقع بین را انتخاب کنیم. اگر هم به ما واقعیت را گفتند عصبی نشویم و به دلیل آن پی ببریم.

۵- آیا مطمئن شده اید تمام نکات قبل را رعایت کرده اید؟ دوباره مطمئن شوید به کسی در احساسات اش لطمه نزده اید. مطمئن شوید به کسی خسارت وارد نکرده اید و کسی را ناامید نکرده اید و کسی را زیر پا نگذاشته اید (یادتان باشد با گفتن واقعیت به کسی توهین نکرده اید ما واقعیت را همیشه با لحن خوب بگویید) اگر کسی را ناراحت یا آزرده کرده اید سریع از او عذرخواهی بکنید تا هم شما هم او شاد شوید و آن مسئله را فراموش کنید.

۶-کارتان را درست انجام دهید.

با تمام وجود و با علاقه از نتیجه کارتان لذت ببرید. نگذارید مسائل کوچک لذت تان را از بین ببرد. در موقعی که دارید لذت می برید به غصه ها فکر نکنید و فقط لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *