قاتل تاج بر سر

معرفی کتاب: No friend but the mountains
آگوست 12, 2020
معرفی دو کتاب: «لبخند و فراموشی» و «ویکنت شقه شده»
نوامبر 1, 2020

قاتل تاج بر سر

به تازگی قاتل خطرناکی جان همگی را به خطر انداخته است. قاتلی زنجیره ای خون خواری که بدون اسلحه می کشد. قاتلی که ملاقات اش برابر مرگ است. هر که تا به حال او را دیده است کشته شده است. اگر هم توانسته است فرار کند تا آخر عمر از شکنجه های او، که مانند بیماری روانی دردناک است در عذاب خواهند بود.

پلیس در حال تلاش است برای پیدا کردن این قاتل کودن . قاتلی که کودن و مهربان به نظر می آید و با ظاهرش مردم را گول زند و به دام خود می اندازد. گاهی یک نفر را می کشد گاهی کشتار دست جمعی می کند. گاهی هم گروگان گیری می کند و در برابر گروگان پول بسیار زیادی می خواهد آنقدر زیاد که برای پرداخت اش باید از نان سر سفره هم گذشت. در آخر هم قاتل پول را با جسدی سرد با قلبی جوان اما شکسته تعویض می کند.

هنوز کسی نمی داند این قاتل چه شکلی است تا به حال فقط توانستیم چند نام مستعار از او پیدا بکنیم. ویروس، کووید، کرونا،۱۹٫ هنوز کسی نمی داند نام اصلی او چیست یا چه ظاهری دارد، اما چند نفر که اسیر این جنایتکار بوده اند و توانسته اند فرار بکنند. درباره ی قاتل فقط یک کلمه می گفتند. تاج. نمی توان به حرف چند بیمار روانی اعتماد کرد اما فکر کنم شاه قاتلان، ارباب جسد ها دوباره خواسته به جهان سلامی دوباره بکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *